Tuesday, April 3, 2012

Mainz belvaros - Bocado Argentin etterem

Igazi tavaszi ido volt ma, igy kihasznaltam a kora esti idot hogy korulnezzek egy kicsit Mainz-ba. A belvaros szinte narmelyik Europai varos lehetne, macskakoves setautcak keskeny arakdokkal, rengeteg bolt es kavezo mindenhol. Visszafele a szallodaba az egyik teren talaltam a Bocado nevezetu Argentin etteremet, igy gondoltam hogy kapok az alkalmon es egyuttal megvacsorazok. Eleinte az Argentin marhahuson gondolkoztam, de vegul gondoltam hogy kiprobalok valami ujdonsagot. Egy csirkes bocado-t rendeltem, nagyon jol nezett ki. A toltelek csirke, gomba, ananasz, sajt es valami curry fele szosz volt – egyaltalan nem gondoltam volna hogy ilyen finom less az egesz, otthon majd megprobalom elkesziteni valamelyik hetvegen :)

           
     

2 comments:

Marianne said...

Pompas kepek

Nicholas said...

Finom is volt a vacsora :)